Mijn iphone 5s wilt niet meer aan! Hoe zet ik hem weer aan?

Vanochtend toen ik net wakker werd pakte ik mijn iphone om te kijken hoe laat het is maar hoe ging niet aan, ik blijf maar een zwart scherm zien. Raar aangezien hij gisteravond nog werkte en ik hem de hele nacht heb opgeladen. Ik heb al het hele internet afgespeurd naar oplossingen maar de enige die ik kan vinden is met de home knop en aan knop 10 sec indrukken. Deze heb ik geprobeerd maar werkt niet. Waarschijnlijk komt dat ook doordat mijn home knop al kapot was.
Weet iemand weet ik moet doen?!?!?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Ermee naar de Aplle store. Ik hoop dat je er niet te ver vandaan woont. Zie de link voor adressen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Simkaartje er uithalen en opnieuw plaatsen/opstarten?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Houdt de power en homebutton gelijktijdig in totdat het apple logo verschijnt.
Dus hang je telefoon aan de lader, wacht 10 minuten en houdt dan de home & power button ingedrukt totdat je het apple logo ziet... dit moet in de meeste gevallen je iPhone weer bevrijden...

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij voorkeur een andere lader dan degene die je 's nachts hebt gebruikt om 'm op te laden...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20 seconden indrukken. Dat zou moeten werken en anders op de markt (veel goedkoper dan Istore) laten fixen.