Hoe maak je een telefoon nummer op een iPod van androind?

Ik heb een iPod van samsung en heb geen zin om een telefoon te gaan kopen kun je een telefoon nummer maken op dit ding? Ps whatsapp heb ik al gedownload maar daar heb je dus een telefoonnummer voor nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
een iPod van Samsung? Of je maakt een vergissing (iPod is van Apple) of je hebt een nep apparaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij bedoel waarschijnlijk een vergelijkbaar product dat van samsung is.

Het beste antwoord

Een telefoon nummer er op Etten kan helaas niet.
Gelukkig kan je wel op een andere manier whatsapp verifieren.
Vul gewoon een mobiel nummer in van een simkaart die je thuis hebt(eentje die nog niet in gebruik is voor whatsapp).
En verifieer daarmee. Je zal alleen een smsje krijg met een code die je moet invullen.
Je hebt dus wel een telefoon nodig(maakt niet uit wat voor een zolang hij maar kan smsen) en een geldige simkaart die nog niet geverifieerd is voor whatsapp.