Hoe ontdek ik op een iPhone hoe een foto heet?

Je kan op een iPhone prima zien welke foto's in je album staan. Maar zo'n foto heeft natuurlijk ook een naam, bijv. IMG_1234.jpg. Die naam zie je niet en die kan ik tot nog toe alleen maar ontdekken door even een nep-mailtje te maken, met die foto als bijlage en dan als ik de naam heb gezien dat mailtje weer te annuleren.

Dat kan natuurlijk handiger, maar hoe? (Ik heb een 5s.)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas, daar zoek ik dan naar een naald in een hooiberg, want ook op de PC kan ik in de naamgeving van de fotomapjes geen systeem ontdekken.
Dan is de nep-mail nog steeds de minst slechte oplossing.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb kennelijk een rare 5s: er zitten 200 foto's verspreid over 32 mapjes. In sommige mapjes zit maar 1 foto, in andere 15. Meestal een stuk of zeven per mapje.

Antwoorden (1)

Makkelijkste lijkt me om de iPhone te verbinden met de computer en je foto op de pc te zoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is heel ongemakkelijk. Op de PC zie je nl. een vrij groot aantal mapjes, met ieder een flink stel foto's.
Om daarin snel de gewenste foto te vinden wil ik nou juist de naam weten!