Mijn iphone 4s valt telkens 5 min nadat ik hem heb opgestart uit. Procenten worden ook niet goed aangegeven. Wat is het probleem?

Hallo, mijn iphone 4s valt telkens uit 5 min. Nadat ik hem heb opgestart.

Hij doet het ook alleen aan 1 van de 4 opladers. Ook als ik hem aan de lader heb, dan staat er 1 % opgeladen de hele tijd en soms 100%. Ik heb al een nieuwe ios (8) erop gezet via de computer, maar dit heeft niet geholpen.

Weet iemand misschien wat het probleem zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je je IPhone het best kan laten nakijken in de Apple store. Aan je problemen te zien denk ik dat je een defecte accu hebt. Dit kan ik natuurlijk niet zo zien dus raad ik je aan de Apple store even te bezoeken.