whatsapp berichten verdwijnen, wat doen?

Ik krijg meldingen van berichten, maar zodra ik whatsapp open, heb ik geen enkel bericht, de berichten verdwijnen als het ware.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dat heb ik laatst ook gehad! (Met mijn iPhone). Ik had alles geprobeerd, harde reset, uit/aan etc.

Uiteindelijk heef de app verwijderen (en vervolgens opnieuw downloaden) mij de oplossing gegeven....

Hou er wel rekening mee dat je chats etc. dan ook verwijderd worden en (mits je geen back-up heb gemaakt) deze niet meer terugkomen. Beslis voor jezelf of dit een probleem is. Als het antwoord ja is, maak dan een back up.