Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom loopt mijn smartphone vast?

Ik heb een samsung galaxy young, en hij zit qua opslag bommetjevol. Hij heeft ongeveer 1,5 GB opslag, dus dat is nogal logisch. Nu heb ik een nieuw spelletje genaamd ZIGZAG van KETCHAPP. (het is echt heel leuk dus download het ook) Maar ik kan ongeveer 1 spelletje spelen en dan gaat ie steeds een kort stukje vastlopen en dat is echt héél irritant. Wat moet ik doen??? Wie kan mij helpen???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn apps die hebben gewoon veel ruimte nodig om te functioneren je krijgt zeker vaak meldingen daarover denk ik tenminste dus ik denk dat de enigste oplossing is dingen verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat je zou kunnen doen:

- Probeer apps op een SD kaartje te zetten (dit kun je doen met App2SD bijvoorbeeld). Hierdoor maak je meer ruimte vrij voor andere apps en mogelijk worden ze dan sneller.
- Apps die je niet meer gebruikt verwijderen.
- Nieuwe telefoon aanschaffen met meer geheugen. Samsung raad ik af, probeer te kijken naar andere merken zoals Nexus, Oneplus one, Oppo Find. dat soort merken zijn iets sneller en meer geschikt om spelletjes te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
voorzie externe opslag bv: drobbox of one drive voor foto's en bestanden
en download een cleanings app bv: cccleaner
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding