Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je alle informatie van je telefoon, waarvan de touchscreen niet meer werkt, op m'n computer?

Normaal moet je op je telefoon, in ieder geval degene die ik in bezit heb, toestemming geven om hem op de computer, waar je hem mee wil verbinden, te laten zien als een opslag apparaat. Hiervoor is dus de touchscreen nodig. Stel de touchscreen werkt niet meer, hoe krijg je dan alle informatie van je telefoon af?

(Ik weet dat er winkels zijn waar dat voor je wordt gedaan, maar is het ook mogelijk dit zelf te doen? En hoe?)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
877

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is lastig als je zelf niet technisch bent, ze kunnen via een programma zorgen dat via pc toestemming kan geven aan je mobiel, hoe weet ik niet, je zult echter over laten aan iemand die dat wel kan

Toegevoegd na 1 uur:
aan je mobiel = op. Spelfouten :l
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer gewoon eens je telefoon met een usb naar micro usb kabel aan je laptop aan te sluiten, met een beetje geluk hoef je helemaal niks aan te klikken op je telefoon om de bestanden op je pc te zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding