Onbekende app maakt gebruik van de microfoon, hoe weet ik welke app dit doet?

Ik heb een probleem, de microfoon van mijn android toestel (s3 mini) wordt gebruikt door een onbekende app. Wanneer ik bijvoorbeeld shazam probeer of de geluidsrecorder krijg ik deze melding. Via de app 'App Permissions' heb ik een aantal apps verwijdert die gebruik kunnen maken van video en audio.

Maar nog steeds weet ik niet om welke app het gaat en er wordt dus blijkbaar non-stop opgenomen.. Heeft iemand enig idee hoe ik deze app kan opsporen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Installeer een anti-virus scanner, zoals Avast! Free Antivirus. Voer daar een grondige scan mee uit, en waarschijnlijk krijg je wel een resultaat (daarmee bedoel ik dat je kunt zien welke app kwaad doet). Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Scan je telefoon op virussen met de Clean Master app