Hoe lang gaat en tablet gemiddeld mee?

In de zomer van 2012 kocht ik de Samsung Galaxy 10.1 tab. Ik gebruik hem dagelijks om het nieuws te lezen, muziek op YT te luisteren, te e-mailen en er spelletjes op te doen. Ook luister ik af en toe naar de radio en kijk op deze tablet naar de tv. Verder maak ik er foto's mee. Sommige functies werken nu niet meer goed en af en toe krijg ik een zwart scherm of gaat hij ineens terug naar de startpagina, Bij de Samsung winkel zeiden ze zaterdag dat het door ouderdom komt en dat ze niks anders voor me kunnen doen dan hem terugzetten naar fabrieksinstellingen maar ze garanderen niet dat hij het dan weer goed doet. Hoe lang is de gemiddelde levensduur van een tablet? Ik vind nog geen 3 jaar een beetje kort voor zo'n duur ding.

Toegevoegd na 3 minuten:
De vraag was natuurlijk: Hoe lang gaat een tablet gemiddeld mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tablets
4K

Het beste antwoord

Dit is inderdaad kort, maar het kan zeker zo zijn dat hij nu al kuren begint te krijgen. Als je vaak gebruikt maakt van de tablet, dan gaat hij snel achteruit. Hier is helaas vrij weinig aan te doen..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen qua software, qua hardware valt het wel mee.