Hoe kan het dat iPod batterij niet oplaadt?

Ik heb laatst m’n iPod 5 geüpdatet naar iOS 8.3, alleen nu laadt ie niet helemaal op, hij zit al sinds vannacht aan de oplader en hij is nog steeds niet vol. Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
is je oplader niet gewoon kapot?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, hij laadt wel op alleen niet helemaal tot 100%

Antwoorden (2)

Back up de ipod eerst en probeer het is te herstellen (terug te zetten naar fabrieks instellingen)
Daarna de back up er weer op en alle bestanden, foto's etc etc staan er weer netjes op

Via google is makkelijk te vinden hoe dat te doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan een firmware fout zijn maar dit kan ook aan de accu liggen als het aan de accu ligt dan zit er weinig meer op en moet u effe langs de Apple Store gaan en word er een nieuwe accu ingezet (hier zitten kosten aan verbonden) als dit het probleem is.