wat kun je NIET met je mobiele telefoon als Sim vergrendeld is?

kan het zijn dat ik sms van met betaalcode dan niet ontvang?

Toegevoegd na 36 minuten:
ik moet, bij opstarten twee keer een pincode invoeren, vergeet ik de twee keer dan zie ik steeds staan sim vergrendeld

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
gvrox
9 jaar geleden
Bedoel je een SIM-lock, of de status dat de juiste PIN code nog niet is ingevuld ?
gvrox
9 jaar geleden
Als de SIM op die manier vergrendeld is, dan kan de telefoon zich niet aanmelden op het netwerk met de juiste informatie, en dan kun je dus niet gebeld worden en ook geen SMS ontvangen (of versturen).

Het beste antwoord

Je moet de sim-kaart(en) ontgrendelen door wachtwoord(en) hiervoor in te vullen, voordat je ze/hem kan gebruiken voor DATA-roaming, bellen en SMS'en.