Hoe kan ik berichten overdragen van Nokia asha 203 naar Samsung galaxy s4 mini?

Ik heb al geprobeert om de optie telefoonoverdracht te doen maar mijn Samsung ondersteunde dat niet. Nu ben ik ten einde raad.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 uur:
Ps ik heb al een csv bestandje van berichten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien werkt "Samsung Kies" voor jou? Als je de gegevens van je Nokia op je PC kan zetten en die gegevens via Samsung Kies op je S4 zet, zou het voor jou zomaar eens kunnen werken. Samsung kies kan je vinden op www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/. (zonder de laatste punt)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu, ik ben al wat verder gekomen en ik heb een .csv bestandje van mijn berichten op mijn PC gezet. Aleen weet ik niet waar ik die op mijn Samsung moet zetten. Via Kies lukt het niet.