Hoe zet iuk vingerafdruk ontgrendeling uit bij een Samsung S5?

Bij het eerste keer opstarten heb ik gekozen om mijn Samsung S5 te ontgrendelen middels een vingerafdruk, dit werkt niet altijd en dat is erg vervelend ik wil nu mijn scherm kunnen ontgrendelen zonder vingerafdruk en zonder wachtwoord, krijg het niet voor elkaar. Dus hoe zet ik ontgrendelen met vingerafdruk uit?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik krijg nl bij vergrendelingsmethoden selecteren ook de opties om te ‘‘vegen’’ of ‘‘geen’’ maar deze zijn grijs en niet selecteerbaar want daar staat uitgeschakeld door beheerder…

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij alle samsung-toestellen die ik ken (daar hoort de S5 (nog) niet bij) werkt je schermbeveiliging als volgt:
in je startscherm tip je linksonderin (onder het scherm) op dat vierkantje met streepjes erin. Dan ga je naar instellingen, vergrendelscherm, en dan schermvergrendeling. Hier kun je selecteren hoe je je scherm ontgrendeld.
Mij is na je verhaal niet duidelijk of je nu wel of niet in je telefoon kunt, dit werkt natuurlijk alleen als je er wel in kunt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan er wel in en ik denk idd dat ik bij instellingen en vergrendelscherm moet zijn maar nergens een mogelijkheid om dit uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krijg nl bij vergrendelingsmethoden selecteren ook de opties om te ''vegen'' of ''geen'' maar deze zijn grijs en niet selecteerbaar want daar staat uitgeschakeld door beheerder....

Antwoorden (1)

Ga naar "toegankelijkheid" onder het kopje "aanpassen". Daar kan je instellen wat voor inlogsysteem je wel wilt. Als je de vingerafdruk wilt aanpassen ga je onder het zelfde kopje naar "vingerafdruk". Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb!