Hoe ga ik met de Huawei G610 op internet met wifi?

Ik heb verbinding met mijn lokale netwerk, maar volgens het apparaat zit ik op het 3G netwerk. Da's niet de bedoeling. Dus..hoe vertel ik het ding dat hij naar wifi moet zoeken en mobiel internet moet negeren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je dan eerst de wifi aan moet zetten.
dan zal hij die als toegangspunt gebruiken.
schakel je die later weer uit, of loop je weg van je wifi-zender een eindje de straat in, dan stopt de verbinding en neemt het 3g het over.
daarna, als je terug loopt, en in het bereik van je router komt, schakeld de telefoon automatisch in op wifi, en is dat je enige kanaal.