kun je voor Notites op iPad ook een tweede taal installeren?

op mijn iPhone zit die mogelijkheid wel, is makkelijk als je Engelse tekstjes wilt typen (geen Ned talige verbetersuggesties dan)

Toegevoegd na 54 seconden:
ik bedoel dat er op iPhone wel ook Engels is geinstalleerd. met druk op knop kun je dan snel overschakelen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan, dit kan jezelf instellen,
1. Instellingen
2. Algemeen
3. Toetsenbord
4. Toetsenborden
5. Voeg toetsenbord toe....
6. Hier kunt u zelf kiezen welke talen u nodig heeft, in jouw geval dus Engels
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
prima antwoord!