Is de samsung galaxy s6 in de kleur blue topaz ook als los toestel te koop?

Ik kan de Samsung galaxy s6 in de kleur blue topaz nergens als los toestel vinden.
Alleen bij de vodafone icm. een abonnement. Maar ik wil echt een los toestel in die kleur.
Ik heb ook uitgerekend wat het mij zou kosten als het goedkoopste abonnement erbij neem. Maar dat is €166 extra, en dat heb ik er niet voor over.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dit komt omdat het een exclusief kleur is, ik zou even wachten voor een los toestel in deze kleur. Het is ook vaker zo dat het toestel eerst alleen kan worden bestelt met een abbonemment erbij, daarna pas als los toestel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat idee had ik ook al. Maar weet je ook hoe lang ik moet wachten.
Wachten is namelijk niet mijn beste eigenschap :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mail/bel Vodafone anders, wellicht kun je wat regelen. Of zoek op sites van mobiele aanbieders en contacteer hen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb er inmiddels eentje. In België worden ze wel zonder abonnement verkocht. Dus ben maar even naar de zuiderburen gegaan.
Beter een goede buur, dan... :-)