als je ipad eerst rare kleuren aan geeft en kapot lijkt te zijn en je hem later er weer naar kijkt en het weer normaal is,is je ipad dan gehackt?

Mijn ipad gaf hele rare kleuren aan maar toen ik hem in mijn tas liet vallen ik had het al een keer opnieuw opgestart (in plaats van het zwarte was de achtergrond bij het logootje rood) toen deed die het al iets beter maar nog niet helemaal. daarna pakte ik hem thuis weer uit mijn tas en toen deed die het in een keer weer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.9K
Amadea
8 jaar geleden
En iPad kan helemaal niet gehackt worden.
capthavoc
8 jaar geleden
Misschien condens op de video aansluiting ?
Hacken is niet het probleem hier.
Erna55
8 jaar geleden
Soms kunnen dingen ook gewoon kapot gaan, of om andere redenen storingen geven.
Wat maakt dat je in eerste instantie aan "hacken "denkt.
Ritsuka
8 jaar geleden
Geef eens een tik tegen de zijkant, mogelijk dan weer slecht beeld. Net een contactje wat los zit of zo
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadeus "En iPad kan helemaal niet gehackt worden."
Kun je dat eens staven met wat informatie?
Ik ben nochtans van mening wat mensen kunnen maken kunnen mensen kraken....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een iPad of iPhone kan inderdaad niet gehackt worden of besmet raken met een virus. Apple laad ook geen virusscanners toe in de store omdat dit allemaal onnodig is en geld klopperij is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Kuykma1: "Een iPad of iPhone kan inderdaad niet gehackt worden of besmet raken met een virus" Leuk dat je denkt dat het zo is...maar waar staat dat dan?
Is een Jailbreak niet een soort hack?
Amadea
8 jaar geleden
Jailbreaken doe je zelf, daar is de eigenaar van het apparaat zelf voor verantwoordelijk.
Hacken is iemand anders die ongevraagd op jouw gegevens inbreekt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Hacken is iemand anders die ongevraagd op jouw gegevens inbreekt."
Dat is een zelfverzonnen definitie van hacken, die je nergens terug zal vinden gok ik. Ik heb er nog nooit van gehoord dat hacken zo gedefinieerd wordt. Ik hack wel eens mijn eigen apparaten, nooit een ander zijn apparaten online. Jailbreaken is een vorm van hacken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hacken
Hacken is het vinden van toepassingen die niet door de maker van het middel bedoeld zijn, speciaal met betrekking tot computers.
(exact wat een jailbreak is) Voor de tijd van internet/netwerken kon je alleen maar je eigen apparaten hacken. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat er ook hacks/virussen vrijkomen voor iOS. (zijn er al)
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=ios+malware In de praktijk geeft iOS (non-jailbroken) waarschijnlijk een vrij veilige omgeving. Dat iets niet gehackt kan worden is een ontzettend gevaarlijke uitspraak, bijna alles kan gehackt worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://support.apple.com/en-us/HT201954 (this hacking process is often called "jailbreaking")
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.techtimes.com/articles/3668/20140224/iphone-can-be-hacked-because-of-ios-vulnerability-apple-finally-admits-with-ios-7-0-6-update.htm

Antwoorden (2)

Er zijn meer mensen die een rode achtergrond kregen nadat de ipad was gevallen, een paar klapjes op de achterkant verhielp het probleem zie thread:
https://discussions.apple.com/thread/3117242?start=15&tstart=0
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb dit ook voorgehad, ik ben met mijn iPad naar de winkel gegaan (je mag natuurlijk niet zeggen dat hij gevallen is ) , ik had nog garantie, dus ze hebben hem opgestuurd naar de apple-fabriek. ik heb een nieuwe gekregen, ze dachten dat het een productie fout was :)