Bestaat er een youtube app die wel doorspeelt na sluiten van de app?

Heel vervelend, luister je muziek en wil je toch een whatsapp versturen. Helaas wil dit niet omdat het muziek dan stopt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, die bestaat niet (in ieder geval niet legaal, op deze website mag niet worden verwezen naar in dit geval illegale app's).

Antwoorden (4)

Youtube wil views, mensen die de clips daadwerkelijk bekijken en die dus ook de reclame zien. Zonder dit zou Youtube geen geld kunnen verdienen.

Iedereen die zo'n dienst (offline opslaan en afspelen als mp3) wel aanbied zal dan ook geband worden uit de appstore, tenzij er abbonementsgeld betaalt wordt, zoals Spotify.

In het verleden zijn er apps geweest die offline en op de achtergrond kunnen spelen maar deze worden verwijdert door de Appstore zelf; zie eerste alinea.

Hoe is het toch mogelijk?;
- jailbreaken/rooten
- mp3 opslaan op pc (met youtubemp3converterbijvoorbeeld) en overzetten naar je telefoon
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dit is er, ga naar de Appstore en download de app: PlayTube, dit is de nieuwe versie van Itube en je kunt hier elke Youtube video kijken en luisteren, zelfs zonder internet als ie ''Cached'' is en je kan elke andere app in gaan terwijl de muziek/video loopt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja soundcloud alleen zie je hier geen beelden maar dat zie je ook niet als je YouTube sluit

Toegevoegd na 1 minuut:
sound cloud kost ook weinig mb
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt ook apps downloaden als TDownloader en/of VideoDL. Hier kun je muziek en filmpjes van Youtube downloaden, gratis. Dan kun je altijd, zonder Internet, al is de app gesloten, muziek luisteren.