Hoe krijg ik de mobiele versie van hotmail terug op mijn mobiel?

Een tijd terug de mobiele versie van hotmail (windows live webmail) uitgezet en nu krijg ik dit niet meer aan. Ik zit al maanden zonder. Hoe zet ik de mobiele versie er weer op?

Samsung Android.

8 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hotmail heet tegenwoordig Outlook.com.

Antwoorden (1)

Ik heb net m'n mobiele versie uitgezet en na enig zoeken gevonden hoe je het terug kan zetten!
Ga via Google naar je webmail. Dit gaat niet snel omdat de web versie een zwaar bestand is. Maar als hij eenmaal geladen is, zie je rechtsboven een wieltje. Als je daar op klikt zie je de optie 'mobiele versie'. En viola, de lichtere mobiele versie is weer terug!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wilkers
8 jaar geleden
Hmm, ik zie het tandwieltje. Zowel als ik hem via google laad, als gewoon via www.hotmail.com. Er staat bij mij helaas niet de optie 'mobiele versie' meer op.