Hoe kan je voorkomen dat er een slot op je smartphone van samsung komt als je ermee gaat telefoneren?

Ik heb een maand geleden een samsung galaxy trendlite aangeschaft. Tegenwoordig is er een probleem dat wanneer ik telefoneer er een slot op verschijnt waar je moet op dubbel klikken eer je terug aan het toetsenbord kan. Ook wanneer ik opgebeld word verschijnt dit slot. Ik vind dit zeer vervelend en zou dit volledig weg willen. Heb al gezocht in de instellingen, maar vind het niet hoe het weg kan. Ik ben er ook al mee terug geweest naar de winkel en de verkoper wist het ook niet, het was de eerste keer dat hij dit zag, hij heeft ook zitten zoeken, ook op de computer, maar kon het ook niet vinden. Hopelijk weet er iemand raad.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik verwacht niet dat het een virus is, maar probeer eens goede antivirussoftware te installeren, zoals: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.avast.android.mobilesecurity&hl=nl. Succes!

Antwoorden (1)

Dan moet je de instelling veranderen dat je scherm locked als hij uit gaat, je scherm gaat namelijk uit als je hem tegen je hoofd houd, en als je instelling dan is dat hij moet locked als het scherm uit is, dan locked hij direct, je kan die instelling ook veranderen dat hij pas locked na een aantal minuten, als je dan binnen die minuten je telefoon gesprek beeindigd dan is hij niet op slot.