Hoe komt het dat een toets van mijn nieuwe gsm zo snel stuk is?

Mijn ma heeft een tweetal weken geleden een nieuwe gsm van merk doro gekocht. Die heeft gewone toetsen. Om te vermijden dat die in tas per ongeluk iemand zou opbellen staat de toetsenblokkering aan. Nu is de toets om te ontgrendelen (het sterretje) stuk gegaan. Ze is ermee terug gegaan naar de winkel en is geen garantie, want het is dan van met een scherp voorwerp op die toets te drukken.
Dat heeft ze wel niet gedaan, maar je moet die toets wel enorm lang indrukken om te kunnen ontgrendelen. Dus hoe komt dit zo snel stuk en waarom dan geen garantie?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geen skere mobiel kopen.
Antoni
8 jaar geleden
Wat betekent "skere", GekkeBanaanMetTel?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga terug !! Met de radar tas op de Balie ! Zeg ik heb recht op een vervangend product of m'n geld terug ! En film de situatie :). Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Atoni Straat taal voor slecht/slap/goedkoop ding.

Antwoorden (1)

Als het product na twee weken defect is lijkt het dat je sowieso garantie moet krijgen, ookal zegt de winkel van niet. Buiten, ik denk gewoon omdat het is dat het een goedkoop product is van lage kwaliteit. Het merk zegt mij niets en ik werk zelf al meer dan 10 jaar in de telecom wereld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is een merk dat geschikt is om door oudere mensen te gebruiken. Het is gebruiksvriendelijk wel niet enorm duur (ongeveer 90 euro), maar ook niet het goedkoopste (van nokia dacht is lag er in de winkel eentje van 25 euro, maar die had zeer kleine toetsen). Haar vorige gsm was ook van doro en met die toetsen was er geen probleem en die is toch een aantal jaartjes meegegaan.