weet er iemand hoe je de gegevens van een sd kaart overplaatst naar een andere sd kaart?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Wat voor SD-kaart? Een SD-kaart die je in een kaartlezer kunt steken die aan een PC is gekoppeld? Dan van de ene SD-kaart naar de PC, en daarna van de PC naar de andere SD-kaart. Een SD-kaart voor een telefoon? Dan de telefoon aan de PC koppelen en verder: zie hierboven. Andere manier voor een SD-kaart voor de telefoon: van de SD-kaart naar het interne geheugen van de telefoon. Dan de SD-kaart uit de telefoon halen, andere SD-kaart in de telefoon doen, en de gegevens van het interne geheugen van de telefoon naar de tweede SD-kaart kopiëren.

Antwoorden (1)

via de tussenkomst van een pc op dezelfde wijze net als een usb stick dvd of ouderwetse diskette.
het principe blijft hetzelfde
capthavoc