Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Iphone 4 S. Mijn telefoon wilt niet meer opladen, ook al staat er in mijn beeld dat mijn telefoon aan het opladen is. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb een IPhone 4 S en sinds vandaag een probleem met het opladen ervan. De batterij is leeg, en daardoor is mijn telefoon uitgegaan. Als ik mijn telefoon wil opladen, zie ik een lege batterij in beeld en onderin mijn scherm een afbeelding van de oplader die ik in mijn telefoon moet steken. Als ik dit doe (wat betekent dat mijn telefoon dus eigenlijk op moet laden), verdwijnt het icoontje. Na een tijd komt het Apple tekentje in beeld, waardoor mijn telefoon weer op zou moeten starten. Maar als hij dit doet, valt hij na twee seconden weer uit

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
970
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heeft het apparaat ook problemen als je probeert op te laden met een andere oplader e/o accu?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat betekent dat je accu stuk is... Laat er een nieuwe in zetten, of zet er zelf een nieuwe in.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je batterij is waarschijnlijk kapot

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn;

Jouw lader is stuk, of levert simpelweg te weinig vermogen. Probeer eens een andere lader of hang de iPhone met de bijgeleverde USB kabel aan een computer. Laadt hij dan wel, weet je dat de lader stuk is.

Een andere optie is dat de accu stuk is. Deze kun je bij de gemiddelde GSM shop op de hoek laten vervangen. Zelf doen kan ook, maar dan moet je een beetje handig zijn. Op internet zijn de accu's voor een prikkie te koop evenals de tools die je nodig hebt.

Tenslotte kan het nog zo zijn dat het laadcircuit kapot is. Ook dit is te vervangen, maar deze onderdelen zal lang niet iedereen op voorraad hebben. Is dus meteen een stuk lastiger.

Ik zou bovenaan deze lijst beginnen, want hoe verder je omlaag gaat, hoe hoger de reparatiekosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding