Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik foto's van mijn iPhone 5s automatisch naar mijn macbookPro?

Allen,

Hoe zet ik via iCloud al mijn foto's en video's vanaf mijn iPhone 5s naar mijn Macbook Pro zonder dat deze opgeslagen worden in iCloud zelf? Daarna wil ik deze foto's weer kunnen verwijderen van mijn telefoon als ik met zekerheid weet dat deze vast op mijn Macbook staan.

Mijn iCloud raakt nu namelijk vol en om constant meer geheugen te kopen zie ik niet zo zitten...

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
970

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Door gebruik te maken van Dropbox:
https://www.dropbox.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry ik had je vraag niet goed gelezen, zonder opgeslagen te worden in iCloud kan je niet je foto's overzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
je kan icloud afsluiten en overschakelen naar drobpox die optie zit in de photo app.
Je kunt het niet via iCloud doen want dat is een clouddienst op bestanden ook daarwerkelijk mee op te slaan. Wat je wel kunt doen is gebruik maken van AirDrop. Via AirDrop kun je draadloos foto's van iPhone op Mac zetten, en eventueel ook anders. Anders even een kabel verbinden met je MacBook en het bedraad doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding