Hoe zet ik foto's van mijn iPhone 5s automatisch naar mijn macbookPro?

Allen,

Hoe zet ik via iCloud al mijn foto's en video's vanaf mijn iPhone 5s naar mijn Macbook Pro zonder dat deze opgeslagen worden in iCloud zelf? Daarna wil ik deze foto's weer kunnen verwijderen van mijn telefoon als ik met zekerheid weet dat deze vast op mijn Macbook staan.

Mijn iCloud raakt nu namelijk vol en om constant meer geheugen te kopen zie ik niet zo zitten...

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door gebruik te maken van Dropbox:
https://www.dropbox.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry ik had je vraag niet goed gelezen, zonder opgeslagen te worden in iCloud kan je niet je foto's overzetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
je kan icloud afsluiten en overschakelen naar drobpox die optie zit in de photo app.
Je kunt het niet via iCloud doen want dat is een clouddienst op bestanden ook daarwerkelijk mee op te slaan. Wat je wel kunt doen is gebruik maken van AirDrop. Via AirDrop kun je draadloos foto's van iPhone op Mac zetten, en eventueel ook anders. Anders even een kabel verbinden met je MacBook en het bedraad doen.