Ik heb op mijn Iphone 4s opeens geen WiFi meer. Dit is alleen thuis. Nu kan ik ook geen iCloud reserverekopie meer maken. Wie weet een oplossing?

Hij vind wel onze naam van onze WiFi thuis, maar er blijft zo'n cirkelend rondje voor staan. Op alle andere plekken heb ik wel WiFi. Voor de rest heb ik geen internet/3G.

1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zet je tel eens uit en opnieuw aan . Zet de wifi uit en weer op nieuw aan dus ook het modem
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het klinkt heel gek maar het werkt echt, ik heb het ooit gevonden en meerdere keren uitgeprobeerd!
leg je iphone 4s onder de hete föhn net zolang tot dat er komt dat je Iphone overhit is. Zet je Iphone direct uit en laat hem afkoelen.
Zodra afgekoelt is aanzetten en je zult zien dat je je wifi knop weer kunt bewegen! dit werkt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ll1257, we hebben hier geen trolls nodig. Beste anneminnee,
Geldt dit ook voor andere apparaten in je huis?
Haal in elk geval de stekker uit je modem en doe die er dan na 30 seconden weer in. Deze herstart dan en dit zou het probleem hopelijk moeten verhelpen.

Antwoorden (2)

Je kan de volgende dingen proberen:

-Hardreset (homeknop en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden totdat je het bootscreen ziet).
-iPhone uitzetten en weer aanzetten.
-iPhone herstellen via iTunes naar iOS 8.4
-SSID veranderen in de router instellingen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Selecteer je Wifi netwerk, en selecteer dan 'vergeet netwerk' Hierdoor moet je het wachtwoord weer invullen. Ook het veranderen van de encryptie methode op de router kan voor problemen zorgen, denk dan aan WPA2 Enterprise, dit hoort op WPA2 Personal te staan voor de beste compatibiliteit. Zet de router bij wijze van experiment eens op WPA met een tijdelijk wachtwoord, en check of het verbinding wél mogelijk is.