Hoe krijg ik de printscreen knop terug op mijn tablet?

Ik heb de Samsung Galaxy 10.1 Tab. Onderaan links zitten 4 knoppen. Een daarvan was printscreen. Ik heb Student Aan Huis mijn e-mailprogramma Windows Live Mail ook op de tablet laten zetten, gesychroniseerd met Hotmail die er al op zat. Een paar dagen later heb ik uit de Google appstore 360 Security gedownload. Ik weet niet door welke van de twee acties het komt maar gisteren viel me ineens op dat de printscreenknop nu vervangen is door het loepje van Google Zoeken maar dat wil ik niet. Ik heb de printscreen knop nodig en nu kan ik die opnames niet meer maken. Hoe krijg ik die knop terug of is er misschien een andere manier waardoor ik toch printscreens kan maken?

8 jaar geleden
1K
Amadea
8 jaar geleden
Misschien werkt deze?: http://www.goeievraag.nl/computers-internet/software/vraag/515360/printscreen-samsung-galaxy-mini
zondag
8 jaar geleden
Deze link werkt niet. Ik krijg een ERROR melding.

Antwoorden (2)

Druk voor langere tijd de terug-knop in, dat is de knop met het pijltje naar links. Tijdens dit indrukken druk je op de standby-knop. Het printscreen wordt gemaakt als je het geluid van een foto hoort.

Dit heb ik op een site gevonden ik hoop dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zondag
8 jaar geleden
Welke knop is de standby knop?
als je de home knop en uit knop tegelijk een tijdje ingedrukt houd, maak je een screenshot die je terug kan vinden in je galerij in een nieuw mapje genaamd "Screenshots".