kun je gps-coordinaten doorgeven aan iemand anders zodat die weet waar hij/zij je kan vinden?

Toegevoegd na 3 uur:
gps nav bestaat niet (ik zie deze niet voor iPhone)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.2K
paulus811
8 jaar geleden
als je in de store zoekt op 'GPD Scout' vind je GPS Navigatie by Scout. Dat is de app die ik bedoel en zelf ook gebruik.

Het beste antwoord

Ja dat kan. Er zijn verschillende apps om je GPS locatie op te vragen. Op Google Maps kun je get onder andere zien. Op Google Maps kun je ook GPS locatie invullen en het punt op de kaart krijgen (voor de ontvangende partij)

Via Whatsapp is het delen van locatie heel makkelijk en snel. Rechtsboven bij paperclip kun je je locatie als v-card versturen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker, er zijn apps zoals GPS Nav waarin je een plaats via coördinaten kunt ingeven.
paulus811