Waar blijven e-mails in Gmail als je ze archivveert?

Ik heb er wel een e-mail adres maar ik gebruik Gmail niet echt. Onlangs kreeg ik echter een mail uit het buitenland via Gmail en die wilde ik (op de tablet) bewaren. Ik klikte op Archiveren en weg was de mail, maar de vraag is waar naartoe. Ik kan hem nergens meer vinden waar ik ook op klik.

Het zou echter kunnen zijn dat het aan de tablet ligt die op het eind van zijn leven is. Ik mis sinds augustus in mijn andere e-mail adres ook een paar ontvangen en verzonden mailtjes en ook heeft hij een mail in Hotmail helemaal niet verzonden terwijl hij stug volhoudt dat hij dat wel heeft gedaan.

8 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ze blijven gewoon in het mailsysteem, maar ze zitten niet meer in je Inbox.
Om hem terug te vinden kun je aan de linkerkant "Alle berichten" aanklikken. Die rubriek is standaard vaak niet zichtbaar, klik dan eerst op "Meer".
Je kunt er ook gewoon naar zoeken, door in het zoekvenster een toepasselijke zoekterm in te vullen.
Als je hem hebt gevonden kun je hem eventueel terugplaatsen in je Inbox.
escape
8 jaar geleden
zondag
8 jaar geleden
In mijn gmail is er geen rubriek "Alle berichten" en ook geen "Meer". Ik heb de mail terug gevonden in de rubriek "Primair" en hij was dus helemaal niet gearchiveerd ook al had ik daarop geklikt. Omdat ik niet weet of jouw gmail meer standaard is dan de mijne en jouw antwoord wellicht nuttig kan zijn voor mensen met dezelfde vraag geef ik je het voordeel van de twijfel en kies dit antwoord als beste antwoord in plaats van de vraag zonder meer te sluiten.