is er een verschil tussen de selfie camera van de iphone 6 en 6 plus?

Op youtube zag ik dat er een verschil is, is dit puur toeval? Of klopt dit echt? Ik wil graag weten of de front camera (selfie) camera, beter is op de 6 plus, of juist slechter. Eigen ervaring mag ook! Alvast bedankt!!!!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee. Deze zijn beide identiek. Allebei hebben ze namelijk een 5 megapixel camera met SlowMo en Burst mogelijkheid