Nee, dit zijn verschillende opladers
Iphone 5:
https://24107.static.securearea.eu/Files/2/24000/24107/FileBrowser/summer-sale/lightning-kabel.jpg
Iphone 4:
http://opladeriphone4.nl/wp-content/uploads/2014/08/iphone-4-kabel1.jpg

Je krijgt wel aparte adapters voor deze om te vormen.
http://www.bol.com/nl/p/mmobiel-apple-iphone-5-ipad-mini-ipad-4-lightning-adapter/9200000009415818/

Je krijgt ze beslist goedkoper. maar ik heb even snel een Nederlandse website als voorbeeld erbij gezet.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, de iPhone5 heeft de nieuwere USB-aansluiting :-(
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Onzib
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry Kees, de onzin zit aan jóuw kant. :-)
Lightning is een vorm van USB (Apple deed zoals gewoonlijk weer niet mee met de anderen bij het streven naar een universele mini-USB. Hun lightning werkt overigens nog met USB-2 en loopt inmiddels dus achter op het USB-3 protocol.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zegt de iPhone 5 heeft een nieuwere USB aansluiting, maar dit is niet waar. Aangezien de 30 pins connector ook USB 2.0 is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Kees,
Ik heb speciaal voor jou het woordenboek er eens bij gepakt en opgezocht wat "nieuw" is. Iets is nieuw als "het nog niet lang bestaat", "pas gemaakt is", "pas is verschenen".
Wil jij me eens uitleggen waarom de lightning-aansluiting niet een nieuwere USB-aansluiting is?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het feit dat de Lightning kabel in 2012 is verschenen zegt al genoeg.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik stop met reageren, we "praten" langs elkaar heen. Hier moeten we andere lezers niet langer mee vervelen.
Nee, de iPhone tot iPhone 4S heeft een 30 Pins aansluiting en iPhone 5 tot 6s heeft een Lightning aansluiting.