Hoe kan ik mijn computer geluid afspelen via mijn smartphone?

Hallo,

Ik heb een bluetooth hoofdtelefoon gekocht. Ik kan deze helaas niet verbinden met mijn computer, wel via mijn smartphone.

Bestaat er een mogelijkheid om via Wifi het geluid van mijn computer kan afspelen op mijn smartphone en zo op mijn hoofdtelefoon? Via Spotify bestaat er zoon mogelijkheid, dit is helaas alleen voor muziek.

Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heeft je computer überhaupt bluetooth?
Ja? Ik zou dan nog maar eens verzoeken dat ding juist te paren.
Nee? koop een Bluetooth USB adapter, die kosten tegenwoordig 10 euro.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het beste gewoon een Bluetooth adapter kan bestellen via bijvoorbeeld eBay. Deze zijn daar te vinden al vanaf minder dan 1 Euro, waarmee je via USB, Bluetooth kan toevoegen aan elke computer. Ook heb je Bluetooth adapters welke zonder USB werken maar met een 3.55 plug (Zelfde als koptelefoon), hiermee kan je eigenlijk alles waar je een kop telefoon in kan doen via Bluetooth beluisteren. (Ja, ook je oude stereo toren kan je op Bluetooth aansluiten dan.)