Hoe zorgen dat mobiel niet zo snel leeg gaat?

Hoi,

sinds een week gaat mijn Samsung Galaxy S3 Neo echt ongelofelijk snel leeg. Normaal ging hij ook al niet zo lang mee maar nu gaat hij soms in een uur van 60% naar helemaal leeg. Ik heb de adviezen van internet al opgevolgd (WiFi uit, GPS uit, BlueTooth uit, felheid scherm staat op het laagst, spaarstand staat aan, geen apps meer open, etc), maar het helpt niets. Als ik bij Batterij kijk staat er dat 'Android-systeem' het meeste energie verbruikt, maar hier kan ik dus voor mijn gevoel verder niets meer aan veranderen. Ik heb ook al een nieuwe accu gekocht maar dat mocht niet baten. Mijn mobiel laadt ook niet echt snel op. Soms is hij na 6/7 uur nog steeds niet helemaal opgeladen.

Heeft iemand nog een oplossing voor dit probleem?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Bekijk op Google welke Android versie je hebt en of het met die updaten is verergerd.

Blijkt dit niet het geval te zijn,dan kan het ook zo zijn dat je batterij op is en zal je een nieuwe batterij moeten aanschaffen.