hoe krijg ik mijn smartphone aan zonder de aan/uitknop?

ik heb een htc desire 601, maar de aan/uitknop maakt geen contact meer, dus krijg ik hem niet meer aan. hij staat helemaal uit, dus niet op standby

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K
jc54
8 jaar geleden
Als je de telefoon openmaakt, kan je dan de aan/uitknop van binnen uit omzeilen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
misschien in het oplader zetten en op homeknop klikken een paar keer misschien dat het dan lukt

Antwoorden (2)

De telefoon verbinden met een computer en bedienen via een Google Chrome webapp genaamd: Vysor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heehallo,

ik heb een samsung galaxy core prime (met hetzelfde probleem), en die krijg ik aan door:
1. de oplader aan te sluiten.
2. wachten tot er een batterijtje staat, die aangeeft dat hij wordt opgeladen.
3. de achterkant openmaken (waardoor je bij de accu kunt)
4. de oplader er uithalen, en heel snel daarna (in dezelfde seconde) de accu uit de telefoon te halen en er weer in te doen.

als het goed is start hij dan weer op.