Hoe weet je of een aanbieding een echte aanbieding is of bijv . een ouder (achterhaald) model dat wèg moet?

Bijvoorbeeld als ik een mobieltje koop. Simpel , een mobieltje bellen/sms-en/foto's, heb je ze toch heel betaalbaar en die dan ineens nog goedkoper worden; hoe weet je dan of het niet een echt oud 'achterhaald' model is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het beste is om de aanbieding te vergelijken met andere aanbiedingen van hetzelfde product. Kijk of de prijs lager is dan normaal, of er extra voordelen zijn zoals gratis verzending of een extra korting. Als de aanbieding te mooi lijkt om waar te zijn, is het waarschijnlijk ook zo. Controleer ook of de aanbieder betrouwbaar is.
Bronnen:
4 maanden geleden