Welke telefoon lijkt het meest op een iphone?

Als mijn abbonment afloopt wilde ik eerst graag een nieuwr iphone maar met de veranderingen die apple lijkt te gaan doen ben ik niet echt blij. Ik heb al best wat telefoons gehad (samsung, blackberry) voor ik naar apple ging, hier had ik echter continu ruzie mee, dus mijn vraag is wat komt het meest overeen met een iphone? En wat kan ik het beste doen. Ik heb op het moment nog 1 iphone 5s en mijn vader zegt de galaxy, maar daar voel ik me niet lekker bij. Ik vind de iphone handig in gebruik, makkelijk met schrijven ook. Ik schrijf namelijk verhalen in mijn notities. De samsung en zeker instelling vind ik te onverzichtelijk en ingewikkeld.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Neem een andere Android telefoon, een Google Nexus 5X of 6P bijvoorbeeld. Of een Blackberry Priv, die hebben geen Samsung-skin.
bamibal
7 jaar geleden
Samsung is gewoon Android. Je kunt er veel verschillende launchers en veel verschillende toetsenborden op installeren. Je hoeft de standaard Samsung-skin niet te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom zou je niet lekker die 5s houden? Handzaam formaat met goede prestaties.
Ik ben zelf niet zo'n Apple-fan (ben zeer tevreden met mijn Windows-computer en Samsung-tablet) maar m'n iPhone bevalt me prima.
Als je per se een nieuwe wil zou ik voor de SE gaan.

Het beste antwoord

Apple is eigenlijk de enige die van android afwijkt, dus als je geen Apple meer wilt zou je daar toch aan moeten wennen. ik zelf heb een OnePlus. dat is niet een bekend merk, maar ook niet duur. het is goedkoop omdat ze geen reclame maken. je betaald niets voor het merk, alleen voor de telefoon. de OnePlus X is te vergelijken met een Iphone 6. alleen dus met een ander besturingssysteem. het is wel android, maar wijkt toch ietwat af van de rest. de OnePlus X is 5 inch net als de Iphone 6 en heeft op de camera na dezelfde specs.