Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik weer Wi-Fi op mijn Samsung Tab A tablet?

Vanmiddag heb ik met mijn tablet een hoop foto's genomen en ook de zoomknop gebruikt. Ondertussen heeft mijn kat op het toetsenbord van mijn desktop gezeten. Ik denk niet dat de kat er deel aan heeft maar nu heb ik op de tablet geen Wi-Fi meer terwijl deze functie wel ingeschakeld is. Hij vraagt steeds om een wachtwoord. Ik heb hem de verschillende wachtwoorden die ik her en der gebruik al gegeven en ook het wachtwoord van de Experiabox van KPN, maar hij vind ze allemaal niet goed. Hij staat niet in de vliegtuigstand en opnieuw opstarten helpt ook niets. Wat kan ik nog doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals u ziet werkt mijn desktop gewoon en heeft Wi-Fi.

7 jaar geleden
125

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om Wi-Fi op je Samsung Tab A tablet te krijgen, moet je eerst de Wi-Fi-instellingen openen. Ga naar Instellingen > Netwerk en internet > Wi-Fi. Zorg ervoor dat de schakelaar naast Wi-Fi is ingeschakeld. Selecteer vervolgens het netwerk waarmee je verbinding wilt maken en voer het wachtwoord in. Als je verbinding hebt gemaakt, kun je genieten van draadloos internet.
(Lees meer...)
Bronnen:
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding