Is er een verschil tussen de 1e generatie moto 360 en de 2e generatie?

Is de 1e generatie nogsteeds het kopen waard?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, er zijn wel verschillen.
De eerste generatie was met zijn oude dualcoreprocessor van Texas Instruments niet bijzonder snel. De tweede generatie heeft een Snapdragon 400-processor, net als veel andere Android Wear-horloges. Het horloge heeft 512MB werkgeheugen en 4GB opslagruimte, waar je bijvoorbeeld wat muziek op kunt zetten zodat je tijdens het hardlopen muziek kun luisteren zonder je telefoon mee te nemen.
Verder is Motorola erin geslaagd om de tweede generatie op diverse punten te verbeteren en verfijnen ten opzichte van zijn voorganger. De verschillende modellen, verwisselbare bandjes en groot aantal beschikbare watch faces met instellingsmogelijkheden, geven je de mogelijkheid om deze smartwatch te personaliseren.

Maar als je deze verschillen niet belangrijk genoeg vindt, is de eerste generatie nog het kopen waard.

Toegevoegd na 26 minuten:
Zelf zou ik voor (de voordelen van) de tweede generatie kiezen.
SimonV