waar kan ik een screen protector kopen voor mijn lenovo tab 2 a10 30?

Ik heb overal gekeken maar ik kan niks vinden. Weet iemand of het misschein dezelfde is als die van de lenovo tab 2 a10 70f?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helaas zijn er voor de Lenovo Tab 2 A10-30 geen aparte screenprotectors verkrijgbaar. Wel kun je een universele screenprotector gebruiken. De tablet heeft een 10.1 inch scherm dus je hebt een 10 inch screenprotector nodig, bijvoorbeeld deze: https://goo.gl/1svuar voor €7,95 met gratis bezorging.