Hoe moet je Adobe flash player bestanden en sites openen op een iPhone 4?

Bij sommige sites staat er dat je Adobe Flash Player moet downloaden om de site te openen maar dat kan niet op een iPhone...??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is alleen mogelijk als je je iPhone gaat jailbreaken. Apple en Adobe zijn nog geen samenwerking aangegaan, dus Flash werkt niet op je iPhone. Alleen Youtube kun je bekijken via de Youtube app, verder niets, helaas :(
Kimath
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Inderdaad helaas, maar het antwoord is wel helemaal waar. +

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk zal het niet lang meer duren voordat dit mogelijk is. Laatst was er al een bericht dat Apple de ontwikkelcriteria voor Apps ging versoepelen, dus ik denk dat er binnenkort ook een samenwerking met Adobe komt op het gebied van Flash en de iPhone 3/4.

Maar tot nu toe kunnen we alleen nog maar duimen!