Probeer dit eens:
Geef een machtiging voor uw aankopen vanaf een beheerdersaccount

Volg deze stappen om uw aankopen te machtigen vanaf een beheerdersaccount:

Meld u aan bij de beheerdersaccount.
Opmerking: als u geen beheerderswachtwoord hebt, moet u contact opnemen met de beheerder van de computer. Als het om een werkcomputer gaat, is dat mogelijk uw IT-afdeling.

Zorg dat u de nieuwste versie van iTunes hebt. U kunt de nieuwste versie gratis downloaden.

Kies Store > Machtig computer.

In het dialoogvenster dat wordt weergegeven voert u uw iTunes-accountnaam en wachtwoord in.
Opmerking: als u meerdere accounts hebt, moet u zich aanmelden bij de iTunes Store en elke account afzonderlijk machtigen.

Stop iTunes.

Nadat u uw computer hebt gemachtigd met uw beheerdersaccount, meldt u zich af en meldt u zich weer aan met de gebruikersaccount vanwaar u uw aankopen wilt afspelen. Als u zich weer hebt aangemeld bij uw gebruikersaccount, opent u iTunes, selecteert u een aankoop en klikt u op Afspelen. Het onderdeel wordt nu afgespeeld.
Kimath
13 jaar geleden
Bovenstaande verhaal klopt. Zorg er wel voor dat je iPhone met een kabeltje aan je computer vast zit en klik op synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Dat is niet nodig voor het machtigen. Het machtigen is alleen voor je iTunes Store account. Je kunt ook dingen in de Store halen als je geen iPhone hebt (muziek bijvoorbeeld).
Als je de computer nog steeds niet kunt machtigen voor het afspelen van uw aankopen, kunt je het probleem mogelijk oplossen door de map SC Info te verwijderen. Hiertoe volgt je de volgende stappen:

Windows Vista en Windows 7

1. Kies Start > Computer.
2. Kies Organiseren > Map- en zoekopties.

3. Klik op het tabblad Weergave.
4. In het deelvenster Geavanceerde instellingen selecteert u onder Verborgen bestanden en mappen de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven.

5. Klik op OK.
6. Ga naar de volgende locatie door deze in de adresbalk in te voeren, naar de adresbalk te kopiëren of door ernaartoe te klikken via de weergegeven mappenstructuur:
C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes
7. Klik met de rechtermuisknop op de map SC Info en selecteer Verwijderen in het menu.

8. Start de computer opnieuw op.
9. Open iTunes.
10. Machtig uw computer voor het afspelen van uw aankopen. Opmerking: als u meerdere accounts hebt, moet u uw computer machtigen voor elke account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door ze te downloaden in de itunes store,
en dan naar je iphone klikken,
en dan naar het tabblad 'apps'
en dan selecteren maar.
groet.
kvk3 ;)