Hoe weet ik mijn serienummer van mijn MicroSD kaart?

Er staat blijkbaar een nummer 'opgedrukt', in een heel erg klein lettertype. Het is met een relief erop gedrukt, dus moeilijk leesbaar. Ik heb het nummer nodig in verband met ondersteuning van het product maar ik kan het zelfs niet met een vergrootglas lezen!

Toegevoegd na 46 minuten:
Het nummer staat onder 1.0 GB

Echt niet te zien op de foto trouwens..

Picture for question
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De foto is onderbelicht en in het zwart is er daardoor geen detail meer te zien. Dit is een fotografisch probleem. Als je de foto dichterop maakt en de belichting met 1 stop corrigeert dan zal het beter moeten zijn.
Zet je toestel op de macro stand zodat hij nog steeds scherpgesteld kan worden.

Zorg voor extra licht, dus plaats er een extra lamp bij. Dit voorkomt ruis en beweging van de te lage sluitertijd.

Dit is voor mij veel effectiever dan een vergrootglas.
Als ik het niet kan lezen, neem ik er een foto van. Heel handig.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb je afbeelding even genomen om te kijken of er nog iets op te herstellen valt. Maar inderdaad, zoals ik hierboven al zeg, is de afbeelding te donker geworden. Dus ik kan het zwarte niet meer herstellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb geen directe oplossing maar wel een tip.

Probeer er eens een dun papiertje op te leggen en dan met potlood eroverheen te krassen. Misschien is de doordruk wel leesbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergrootglas kan ook helpen om te zien wat er staat.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een vergrootglas met een beteren vergroting,anders de microscoop.