universele afstandsbediening programmeren com3945

ik heb een com3945 afstandsbediening en heb geen idee hoe ik hem moet programmeren.
ik heb al op internet gezocht, en heb al codes, alleen hoe krijg ik ze in mijn afstandsbediening?
b.v.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn universele afstandsbedieningen waarbij je de afstandsbediening die je wil gebruiken heel dicht bij de universele moet houden en dan op een knop drukken en dan slaat ie de code van die afstandsbediening op..