Bestaan er inmiddels blu-ray spelers waarvan de usb ingang de formaten vob, ts, iso, ing ondersteunen?

En tevens ook filmbestanden aankunnen die groter zijn dan 4gb ? Mochten ze bestaan, dan vraag ik me af of de usb de streaming goed aankan of dat je af en toe schokkerig beeld krijgt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

De popcorn hour (media speler) kan iso bestanden van bijvoorbeeld blue ray discs afspelen. Over het netwerk zou hij deze perfect moeten streamen (heb het apparaat zelf niet, dus kan het niet testen). USB is sneller als netwerk, dus in theorie zou dat even goed moeten werken.
Zie bron voor wat meer info over iso's op de popcorn hour.