Waar zit de afvoer voor water?Whirlpool Atlanta A wasdroger

Heb een wasdroger gehaald, kan de ontluchtingsslang vinden, maar waar zit de afvoeraansluiting voor het water?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het een nieuwe is, dan staat dat in de gebruiksaanwijzing.
Of dan bel je even met de leverancier, als je geen gebruiksaanwijzing hebt.

Als het een gebruikte is, dan heb je dus niet goed gekeken wat je hebt gekocht.
Dan zou ik alsnog met de leverancier bellen om te vragen hoe het ding in elkaar zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een condensdroger en heeft geen afvoeraansluiting voor het water. Je moet dan na elke droogbeurt het waterbakje bovenin leegmaken.