games downloaden

zou iemand mij aub kunnen uitleggen hoe het downloaden van een game op de site www.rockstargames.nl gaat? ik heb gehoord dat je daar kan downloaden maar ik snap het niet
help mij aub?!?

anders ook gewoon een site waar je heel makkelijk en gratis games kan downloaden!!

alvast bedankt!!;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

http://www.rockstargames.com/classics/
Hier is de link waar de gratis games opstaan die je bedoeld.
Er staan er 3.
- je klikt op het spel dat je wilt.
- vul onderaan de pagina je info in (je kunt alles onzin doen behalve je email.)
- druk op submit.
- in je mail krijg je de downloadlink voor het spel.
- je krijgt daarna ook de Rockstar newsletter, maar die kun je zo weer unsubscriben.
Kimath