hoe heten de oordoppen die zangers altijd gebruiken?

oordoppen voor in de oor tijdens de zang

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je in-ear monitoring bedoelt. Die oortjes zijn er in verschillende prijsklassen. Vanaf ongeveer 80 euro ongeveer tot boven de 300 euro wanneer je ze op maat laat maken.
Hier vind je meer info:
http://www.inear.nl/In-ear_monitors/nl

Toegevoegd na 1 dag:
Nog even een aanvulling:
De "oortjes" die ik hierboven beschrijf moet je overigens niet verwarren met de In-ear hoofdtelefoon waarmee je naar muziek kunt luisteren. Bij het monitoringsysteem waarvan artiesten gebruik maken, worden via een zender vaak alleen bepaalde klanken, zang of instrumenten hoorbaar gemaakt. Andere geluiden worden afgeschermd, zodat de artiest zich op de voor hem/haar belangrijkste klanken kan concentreren.

Als je zulke oortjes zelf wilt gebruiken om naar muziek te luisteren, kun je ze voor een paar euro bij Blokker kopen (die hebben ze nu in de aanbieding) of even kijken op pagina 30 van de Dixons-folder:
http://dixons.nl/folder
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag niets wat gevraagd werd over de prijs..?
Pieter2011
12 jaar geleden
Van 80 tot 100 euro staat er toch in mijn antwoord? Je kan zelf overal op internet zien waar ze te koop zijn, b.v. hier:
http://www.bax-shop.nl/in-ear-monitor/bekijk-alle-producten.html Overigens heb je niet alleen oortjes nodig, maar ook een zender en die zijn behoorlijk prijzig!
Pieter2011
12 jaar geleden
Correctie: 80 tot boven de 300 euro...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank