Is voor jezelf een filmpje opnemen op de webcam veilig?

Als je bijvoorbeeld wil opnemen dat je een liedje zingt, kan iemand dan stiekem meekijken of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet, mits je op dat moment gehackt word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heet het ook 'tenzij' en geen 'mits' (als je zo precies bent).
(geen min van mij, overigens).
Tenzij iemand op je netwerk is ingebroken kan niemand zomaar meekijken op je webcam. Vertrouw je het echter toch niet, dan gewoon je netwerkkabel er uithalen als je aan het opnemen bent. Dan weet je zeker dat er niets of niemand mee kan kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet hacken ;)
Nee, ik denk het niet.
Alleen wel als je word gehackt, je moet zelf kiezen.
Als je het echter onveilig vind moet je het niet doen.
Maar het is je eigen keus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan het ook wel doen.
Als het bij veel mensen niet is geveurt, kan het meestal ook niet bij jou gebeuren.

Toegevoegd na 1 minuut:
*gebeurt*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee iedereen kan ermee doen wat hij\zij wilt doen een link naar het filmpje en dan kan er alles meegedaan worden. hij kan vreselijk worden bewerkt of andere dingen Qua geluid aan worden toegevoegd.Dus het goede antwoord is NEEE
Bronnen: