Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beeldscherm laptop word donker na standby

Op het moment dat ik mijn laptop (Vista) dicht doe, gaat hij automatisch op standby. Als ik hem dan weer open, is het beeldscherm automatisch heel donker en moet ik hem weer zo instellen dat hij niet meer donker is (FN+Pijltje naar boven). Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop gewoon op de instellingen blijft dat het beeldscherm het felst schijnt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
708

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

niet dicht doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je de energiebesparingsstand aanstaan. Probeer het eens als je de stekker erin hebt zitten; als het scherm dan fel is na het openen ligt het probleem bij de besparingsstand. Per computer is dit anders op te lossen. (Het ligt namelijk aan het merk computer wat je hebt.) Verder kan ik je niet helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je de instellingen voor energiebesparing wijzigen. Dat doe je door naar het configuratiescherm te gaan. Vervolgens ga je naar hardware en geluiden, energiebeheer en dan kun je de instellingen voor een beheerschema wijzigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding