Green laser pen kopen ?

Kan ik gewoon green laserpen kopen van 5 mw en thuis gewoon upgrade naar 100 mw! Is het eigelijk gevaarlijk als je hem upgrade? En 5 mw komt toch gewoon door douane heen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

kijk maar eens op www.dealextreme.com
daar kun je allerlei lasers kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen 5 mw komt door douane heen en ik wil ook krachterige lasers maar ben bang dat ie niet dor douane komt en ben 15! Dus ik weet niet wat er gebeurt als ze het zien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee krachtigere komen ook gewoon door de douane heen. het gebeurd maar heel af en toe dat er een pakje onderschept wordt
je kunt het proberen, maar je kunt ook gewoon een 100mw laser kopen... $18...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook erg vaak dealextreme gebruikt, alhoewel de kwaliteit van de meeste producten niet erg goed is. Misschien kun je een laser beter van een echt merk kopen zoals wickedlasers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te weten dat dit niet kan is het belangrijk om te weten hoe een laser werkt. Ik zal een versimpelde versie geven, binnen in de laser zitten 2 kleine spiegeltjes, 1 van deze spiegeltjes is net ietsjes zwakker dan de andere, het licht wordt heen en weer gekaatst tussen de spiegeltjes en hiermee wordt de intensiteit van het licht verhoogt dit gebeurt zo vaak tot het zwakkere van 2 spiegeltjes de lichtstraal uiteindelijk door laat wat ontstaat is een geconcentreerd lichtje. Nu je dit weet, kan je ook concluderen dat het niet mogelijk is de intensiteit van de laser te verhogen. Als je een sterkere laser wilt zal je deze dus gewoon moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op youtube: green laserpen upgrade
Als je mischien een keer in een land koopt en dan in de koffer meenemen dat moet wel lukken is mij ook gelukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhmmm,.... Goed idee . Maar ik ga dit jaar naar spanje en ik weet niet of ze daar te koop zijn en waar ik moet zoeken