Hoe lang duurt het verzenden?

Ik heb vanmorgen op dealextreme een paar hoesjes voor m'n iPod gekocht, maar ik wilde even weten of het mogelijk is dat die voor 5 augustus binnen zijn.. Dan ga ik namelijk op vakantie. Ik weet niet of het uitmaakt maar het zijn 4 hoesjes voor de iPod touch 4.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dat duurt 3 tot 6 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Zo lang? Waar haal je dit vandaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zolang, dat is ook mijn ervaring.
2 weken zou toch genoeg tijd moeten zijn. Staan er nergens op de site voorwaarden over de levertijd?

Toegevoegd na 28 minuten:
tja als het vanzover weg komt, duurt het wat langer
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 weken is aan de korte kant bij dealextreme. 3 weken minimaal.
DealEtreme is een verzendhuis vanuit HongKong, dat goedkope spulen levert, en GEEN verzendkosten berekend.

Dat betekent dat de verzending op de meest trage (goedkope) manier gaat. Ik bestel er regelmatig één en ander, en hoewel het gemiddeld 3 tot 6 weken duurt, heb ik ook wel eens spullen na twee weken al binnen gehad, maar ook wel eens 8 of 10 weken (!) moeten wachten.

Maar...uiteindelijk komt het ALTIJD aan. En dat kun je niet van alle verzendhuizen zeggen ;-)

De kans dat het spul voor 5 augustus binnen is bestaat dus, maar is wel erg klein. Na je vakantie echter zouden ze zeker in de bus moeten kunnen liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kán, maar daar is geen zinnig woord over te zeggen. Het ligt er maar net aan hoe snel DX verzendt (en dat is niet snel de laatste tijd hoor ik van veel mensen, ook eigen ervaring) en hoe snel de post is. Ik heb pakjes gehad die er een week over deden, maar ook langer dan 3 maanden.

Laatste pakje wat ik besteld heb, duurde al een maand voor het verzonden werd terwijl het wel op voorraad was volgens DX.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.buyincoins.com verzendt meestal dezelfde of volgende dag, dat is er meestal wel binnen een week of 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er 2 keer iets besteld en had het in een week of 3 in huis, maar misschien had ik gewoon geluk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook meestal binnen 3 weken in huis, schijnbaar ook geluk gehad ;-)
Dus als je ook geluk hebt is het er wel voor 5 augustus.